evelinaoelin

2013-05-06
16:11:31

tjooo
- Vi måste låta röntga er man, fru Lindström.
- Det är inte nödvändigt. Jag har genomskådat honom för längesen.
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var en gång en man och hans fru som gick in i en färg-affär.
Mannen:
- Är svart en färg?
Expediten:
- Ja.
Mannen:
- Är vitt en färg?
Expediten:
-  Ja.
Då vände mannen sig till sin fru och sa:
- Där ser du, vi har visst färg-TV...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har just insett att datorspelen har förstört mitt liv, men det spelar ingen roll...
Jag har faktiskt två extraliv....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja det var lite från mig :) kramizzz elin :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: